Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2015

30 Seconds to Mars 2015 tour Athens (finally)

Αναρτήθηκε από MV στις 3:06 μ.μ.
Σε λίγες ώρες ξεκινά η δεύτερη συναυλία από ένα από τα αγαπημένα μου συγκροτήματα τους 30 Seconds to Mars που επιτέλους ξαναήρθαν στην Ελλάδα. 
Στην προηγούμενη δυστυχώς δεν είχα πάει μιας και τους ανακάλυψα μια εβδομάδα αργότερα και ας σκεφτόμουνα κάθε φορά που άκουγα πως έρχονται να τους ακούσω (ναι το ξέρω πολύ χαζή).
Γκρίνιαζα πρόπερσι που κάνανε tour γιατί δεν έρχονται ... γιατί δεν έρχονται .... αλλά από την άλλη σκεφτόμουνα αν έρθουν και έρθουν όταν δίνω πανελλήνιες (ooops σκληρό) , ευτυχώς δεν ήρθαν ... ναι ευτυχώς γιατί αν είναι να μην μπορώ να πάω και να το ακούω παντού ότι έρχονται δεν βοηθά.
Η γκρίνια μου συνεχίστηκε και φέτος όταν αρχίσανε tour σε διπλανές χώρες και δεν λέγανε πάλι να έρθουν .... δεν γίνεται λέω πάλι να μαζέψω να πάω εγώ όταν θα πήγαιναν κάπου κοντά (άντε να μαζέψεις) .... όμως εκεί που αμέριμνη διάβαζα στο lab της σχολής για την εξεταστική (όταν λέω lab δεν εννοώ δοχεία και διαφορές χημικές ενώσεις διαφάνειες στο πισι διάβαζα) έρχεται ένα snap από την Gina (ναι την κοπελάρα μας εδώ) ότι έρχονται. Ευτυχώς το lab είχε λίγο κόσμο (και δεν ξεφτιλίστηκα παντού) άρχισα να σκουντάω τους φίλους μου που καθόντουσαν δίπλα τους ανακοινώνω και όλο χαρά αρχίσαμε το ψάξιμο για εισιτήρια αλλά και να ενημερώσω τους άλλους συνεφαν φίλους μου.
Μην τα πολυλογούμε πήραμε τα εισιτήρια πρώτη μέρα κιόλας με την ελπίδα πως η εξεταστική θα έχει τελειώσει τότε .... χαχχαχαχα καλό..... με την ελπίδα έμεινα ..... γράφω την επόμενη μέρα 8:30 κιόλας (καλά να πάθω θα μου πεις )..... yolo όμως δεν μασάμε θα πάμε και θα πάμε να γράψουμε μετά (λες και κοιμάμαι νωρίτερα ξέρω εγώ άλλες μέρες)
Θα σας ανεβάσω τα πάντα μετά την συναυλία όσο πιο γρήγορα προλάβω αλλά τώρα θα σας βάλλω τα αγαπημένα μου από τον τελευταίο δίσκο  LOVE LUST FAITH + DREAMS































Ναι το ξέρω είναι σχεδόν όλα :P

Το τελευταίο είναι καταπληκτικό η ερμηνεία με ανατριχιάζει (αχαχ  Jared <3 )



Follow me on twitter , pinterest 

(είπα να βγάλω και εγώ μια τέτοια :P )

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Passionate Life Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos